دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، راه شهدا را بهترین راه سعادت و پیشرفت دانست و گفت: با تکیه بر توان مردم می توان کارهای بزرگی را انجام داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در نشستی با اعضای کنگره شهدای چهار محل قدیم بوشهر ، گفت: همه ما به این نتیجه رسیده ایم که راه، راه شهدا است و اگر به مردم و خانواده های شهدا، سپاه، روحانیون و هیئات های مذهبی تکیه شود می توان کارهای بزرگی را انجام داد.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره باعث شادی روح شهدا شد، ابراز داشت: این کنگره در مقایسه با کنگره هایی که در سطح کشور برگزار می شود، یکی از ممتازترین کنگره ها بود که با کیفیت هرچه تمام تر و با اخلاص انجام گرفت.

نماینده ولی فقیه در بوشهر با بیان اینکه برگزاری این کنگره با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت صورت گرفت، اظهار داشت: در آینده می توان کتابچه ای مختص شهدای چهارمحل قدیم بوشهر و نیز برنامه و نرم افزار چندرسانه ای تهیه و تدوین شود.

سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر نیز در این نشست با تقدیر از اعضای برگزار کننده این کنگره، بیان داشت: شهدا پایه گذار برگزاری این کار بودند، آنها خود حضور دارند و به کارها رونق می دهند.

حجت الاسلام سید نعمت الله رکنی، دبیر کنگره شهدای چهارمحل قدیم بوشهر نیز با تقدیر از همه اعضا گفت: کاری که صورت گرفت با تلاش ها و همت همگانی افراد بود که سعی داشتند با اخلاص خود، رضایت خدا و شهدا را جلب کنند.

در این نشست همچنین تندیس یادبودی از سوی اعضای کنگره شهدای چهارمحل قدیم به حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اهدا شد.

سردار جمیری نیز از طرف سپاه استان با اهدای هدیه ای، از زحمات حجت الاسلام رکنی به جهت برگزاری با کیفیت این کنگره تجلیل کرد.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha