جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 362443
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
مبلغین/ سربازی

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از همکاری دو جانبه این حوزه با مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی در زمینه های فرهنگی و عقیدتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام سیدحامد ساجدی نژاد، امروز در دیدار مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان غربی با ابراز خرسندی از این همکاری ابراز داشت: آموزش، ترویج و اشاعه فرهنگ و ارزش های اسلامی از اساسی ترین مبانی فکری و اعتقادی و از اولویت های مشترک در این حوزه به شمار می رود.

وی با اشاره به هجمه های  تبلیغاتی دشمنان اسلام و موقعیت کنونی کشور افزود: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که با ابزار نفوذ در باورها و اعتقادات مذهبی وارد صحنه شوند، لذا ضمن هوشیاری زمینه فعالیت و بکار گیری و آموزش  طلاب در بخش های فرهنگی و عقیدتی داریم .

مدیرحوزه علمیه آذربایجان غربی هم با مثبت ارزیابی نمودن روابط میان حوزه علمیه استان، به بیان عملکردهای  دو جانبه از فعالیت های این حوزه در تربیت و آموزش طلاب و روحانیون پرداخت .

حجت الاسلام و المسلمین صفدر محمدی تصریح کرد: خدمت مقدس سربازی بویژه در لباس روحانیت مقدمه ای برای جذب و اشتغال و زمینه توسعه و بهبود فعالیت های فرهنگی و عقیدتی در جامعه اسلامی است.

وی افزود : این حوزه ضمن حسن اعتماد متقابل و تقویت گسترش روابط فی ما بین، آمادگی همکاری و مشارکت در زمینه اعزام سرباز مبلغ و سایر طلاب برای تبیین مبانی اسلام و ترویج احکام الهی برای نقاط مختلف استان را دارد .

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha