جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نمر

حوزه/ روحانیون و طلاب حوزه علمیه ایلام با برگزاری تجمع اعتراض آمیزی در مدرسه صاحب الزمان(عج)، جنایت رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله نمر را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، در این تجمع، طلاب و روحانیون ایلامی با در دست داشتن پلاکاردهایی و سردادن شعارهایی چون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آل سعود کافر"، "مرگ بر انگلیس" اقدام جنایتکارانه رژیم آل سعود را در به شهادت رساندن آیت‌الله نمر و شیعیان این کشور، محکوم کردند.

حجت‌الاسلام یونس گلی، معاون تهذیب حوزه‌ علمیه استان ایلام، در حاشیه این تجمع گفت: طلاب و روحانیون ایلام همگام با سراسر کشور، تجمع اعتراض‌آمیز در خصوص محکومیت شهادت آیت‌الله شیخ نمر را برگزار کردند که امید است خون این شهیدان، دامن‌گیر رژیم آل سعود شود.

وی، ابراز کرد: خداوند بهترین پاداش را یعنی شهادت را برای این عزیزان که آزادی را در جهان طنین‌انداز می‌کنند و در مقابل  استکبار می‌ایستند، قرار داده و خون این شهیدان زمینه‌های نابودی رژیم سفاک آل سعود را فراهم می‌کند، این‌ها  به‌زعم خودشان فکر می‌کنند  که با این جنایات خصمانه خودمی توانند جلوی ترویج عدالت، اسلام ناب و بیداری اسلامی را بگیرند اما زمینه نابودی خود را فراهم می‌کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام، خاطرنشان کرد: جهان اسلام و سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این جنایت ساکت ننشینند و  ان شاءالله شاهد خروش جمعیت آزادیخواه جهان در مقابل رژیم سفاک آل سعود باشیم.

برپایه این گزارش، در پایان تجمع، قطعنامه‌ای در خصوص محکومیت جنایات رژیم آل سعود قرائت شد که با تکبیر طلاب و روحانیون ایلامی مورد تائید قرار گرفت.

در بخشی از این قطع‌نامه آمده است: اقدام ددمنشانه رژیم مرتجع و قرون‌وسطایی و تروریست پرور آل سعود در اعدام آیت‌الله شیخ نمر، نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان بوده و نشان می‌دهد که بنیان این‌گونه جنایات تفکر وهابیت و جریان تکفیری سلفی است .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha