جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سخنرانی حجت الاسلام ملکدار در چهارمین جشنواره هنر آسمانی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه از ارسال یک هزار و صد اثر به دبیرخانه جشنواره هنر آسمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ملک دار صبح امروز در مراسم  اختتامیه چهارمین جشنواره هنرآسمانی  که در سالن اجتماعات مدرسه عالی  دارالشفاء برگزارشد اظهار داشت: برای برگزاری این جشنواره فراخوانی در موضوعات شعر، داستان و پژوهش انجام شده که بحمدالله با مدت زمان کمی که برای آن در نظر گرفته شده بود، یک هزار و صد اثر در این موضوعات به دبیرخانه رسیده است.

وی با اشاره به ویژگی های چهارمین جشنواره هنر آسمانی، ابراز داشت: برای اینکه بتوانیم در موضوعات مذکور، ظهور و بروز خوبی داشته باشیم، از تعداد موضوعات کاسته تا بر کیفیت آن بیافزاییم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه ادامه داد: البته پژوهش را به جمع شعر و داستان اضافه کرده ایم؛ چراکه پژوهش در حوزه  ، محوری است و از این نهاد عملی انتظار می رود که بر آن تأکید داشته و بر آن اهتمام داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار خاطرنشان ساخت: شعر و داستان دفاع مقدس، سبک زندگی اسلامی و وحدت اسلامی از بخش های مهم این چشنواره بود که به خاطر اهمیت موضوع، برجسته کرده ایم.

وی تصریح کرد: در کنار برگزاری این جشنواره، نمایشگاهی نیز تدارک دیده شد که در آن طلاب و مراکز بتوانند آثار خود را به نمایش بگذارند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه در پایان بیان داشت: مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، حوزه هنری سازمان تبلیغات، سازمان نشر و حفظ آثار روحانیت، مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما و مجمع جهانی تقریب مذاهب از جمله مراکزی بودند که مدیریت حوزه های علمیه برادران را در برگزاری این جشنواره یاری نموده و از آنان تقدیر و تشکر داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha