جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاونین تهذیب و آمار و بررسی حوزه های علمیه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام از سفر قریب الوقوع معاونان تهذیب و آمار و بررسی حوزه های علمیه کشور به این استان خبر داد.

حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام با اعلام این خبر گفت: روز چهارشنبه، 19 اسفندماه، حوزه ایلام، میزبان حجج اسلام والمسلمین حسینخانی معاون تهذیب و فاضل، معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه کشور می باشد.

وی با اشاره به برنامه های سفر معاونان حوزه های کشور به استان ایلام، افزود: زیارت قبور شهدای گمنام، جلسه با شورای حوزه علمیه  استان، نشست با معاونین حوزه علمیه استان، برگزاری درس اخلاق در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهرستان ایلام توسط معاون تهذیب حوزه های کشور و برگزاری نشست صمیمی با طلاب و بازدید از مدارس علمیه شهرستان دهلران و مهران توسط معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه از مهمترین برنامه ها می باشد

معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام، بازدید معاون تهذیب حوزه های کشور از مدارس شهرهای سرابله و ایوان و برگزاری درس اخلاق طلاب، برگزاری دوره دانش افزایی با موضوع "جهاد تربیتی" ویژه مدیران مدارس و نشست صمیمی معاون آمار و بررسی مرکز با اساتید حوزه ایلام را از دیگر برنامه های سفر معونین حوزه به استان اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: مسئولین ارشد حوزه با دیدن محرومیت ها از نزدیک، بتوانند بسیاری از مشکلات مدارس علمیه استان ایلام را مرتفع نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha