پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار با رئیس شورا هماهنگی بانک های دولتی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: از مهمترین راهکارهای حل مشکلات کشور تلاش در زمینه اقتصاد مقاومتی است، نباید تولیدی های بزرگ کشور در حالت تعطیل یا نیمه تعطیل باشند باید این کارگاه دوباره احیا و یا در مسیر تولید قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس شورا هماهنگی بانک های دولتی گفتند: بانک ها نقش مهمی در اقتصاد هر کشوری ایفا می کنند ، فعالیت درست آنها می تواند زمینه رشد کشور را فراهم کند.

ایشان افزودند: اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی زمینه ساز جهانی شدن اقتصاد ایران است به شرطی که کالاهای با کیفتی در سطح جهانی تولید شود.

استاد حوزه علمیه قم  گفتند: اگرچه در سالهای اخیر شاهد شدید ترین تحریم ها علیه ایران بودیم، اما باید راهی پیدا کنیم تا کشور مشکلات کمتری در این زمینه داشته باشد.

ایشان بیان کردند: دشمنان تمام سعی خود را برای از بین بردن نظام و انقلاب انجام می دهند، ولی تاکنون به برکت رهبر و تلاش مسئولان و صبر مردم تمام توطئه ها نقش بر آب شده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: آنچه موجب امنیت و استقلال مملکت می شود حرکت در مسیری است که دین در مقابل ما قرار داده، زیرا امنیت و استقلال مهترین شالوده های هر کشوری را تشکیل می دهند، مسئولان باید بدانند تنها عمل به منویات رهبر است که می توانیم مشکلات را پشت سر گذاشته و در مسیر رشد و تعالی گام برداریم.

ایشان گفتند: دشمنان می خواهند منطقه را طرح استعمار خود بدانند، اما کشور ما با رهبری مقابل آن می ایستد .

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کردند: از مهمترین راهکارهای حل مشکلات کشور تلاش در زمینه اقتصاد مقاومتی است، نباید تولیدی های  بزرگ کشور در حالت تعطیل یا نیمه تعطیل باشند باید این کارگاه دوباره احیا و یا در مسیر تولید قرار گیرند.

ایشان در پایان در خصوص مطالبات دولت و بانک ها خواستار اتخاذ بهترین راهکارها برای مشکلات در کشور شدند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha