سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
همدردی با مردم فلسطین در غنا

حوزه / ده ها تن از دانشجویان دانشگاه اسلامی غنا، در مراسمی که به دعوت سفیر فلسطین در غنا برگزار شده بود، همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین و انزجارشان از رژیم صهیونیستی را ابراز کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ده ها تن از دانشجویان دانشگاه اسلامی غنا(وابسته به جامعة المصطفی(ص))، در مراسمی که به دعوت سفیر فلسطین در غنا برگزار شده بود، همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین و انزجارشان از رژیم صهیونیستی را ابراز کردند.

در این مراسم که به مناسبت ایام سالگرد روز نکبت و با حضور سفرای سی کشور جهان برگزار شد، عبدالفتاح السطری سفیر فلسطین در غنا مصیبت هایی را که بر سر فلسطینیان در این 68 سال آمده، تشریح کرد.

وی دست درازی به سرزمین های اشغالی فلسطین را بزرگترین تراژدی قرن دانست و یادآور شد: در این صحنه تأسف بر انگیز که نظیر ان را در هیچ جای جهان نمی توان یافت، رژیم غاصب صهیونیستی ملتی را اسیر و خانه هایشان را غصب نمود و آنها را آواره و پناهنده دیگر کشورها کرد؛ به گونه ای که امروزه 70 درصد مردمان فلسطین پناهنده دیگر کشورها شده اند.

در پایان این مراسم، دانشجویان دانشگاه اسلامی غنا و دانشگاه لگون این کشور، ضمن اظهار همدردی، اعلام کردند، همه در برابر این ظلم بزرگ احساس مسئولیت می کنند و آزادی واقعی با برگشت فلسطینیان به کشورشان و رها شدن از چنگال رژیم غاصب صهیونیست محقق می شود.

در این مراسم حجت الاسلام معارفی نمایندگی جامعة المصطفی(ص) در کشور غنا نیز حضور داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha