شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
شورای علمای شیعه غنا

حوزه/ شورای علمای شیعه غنا در پنجمین سالگرد رهبر و فعال شیعی برجسته این کشور، با اهدای مواد غذایی به نیازمندان غنایی، یاد این عالم گرانقدر را گرامی داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از graphic.com.gh شورای علمای شیعه غنا در پنجمین سالگرد وفات شیخ عبدالسلام بنسی رهبر و فعال شیعی برجسته این کشور، با اهدای مواد غذایی به نیازمندان غنایی، یاد این عالم گرانقدر را گرامی داشت.

اقلام غذایی اهدا شده توسط این سازمان در اختیار خانه کودکان منطقه اسو و بیمارستان روانی شهر آکرا قرار گرفت.

رهبر شورای علمای شیعه غنا شیخ سلیمان یعقوبو بنداو گفت: «شخصیت شیخ عبدالسلام بنسی در هنگام حیات همیشه اینگونه بود که به فقرا و نیازمندان کمک می‌کرد.» او تأکید کرد: «هرچند او به دیدار حق شتافته، ولی ما عهده کرده‌ایم که شخصیت او را سرمشق خود قرار دهیم و اندیشه‌اش را به دنیا معرفی کنیم.»

شیخ ادریس دموه مسئول روابط عمومی شورای علمای شیعه غنا، از طرف گروه، 15 کیسه برنج و چهار جعبه روغن خوراکی به خانه کودکان اسو اهدا کرد. همچنین به بیمارستان روانی آکرا 10 کیسه برنج و چهار جعبه روغن خوراکی اهدا شد. وی از سایر مؤسسات هم خواست تا با اهدای مواد لازم به خصوص مواد غذایی و بهداشتی به برطرف کردن نیازهای این گونه اماکن کمک کنند.

دوروثی پیرل کومه مدیر کمکی خانه کودکان اسو ضمن تشکر از عشق و توجه اعضای این شورا گفت: «دعا می‌کنم که رحمت پروردگار شامل حال مرحوم شیخ بنسی و همه شیعیان غنا و جهان شود.»

امانوئل پاپوپ رئیس بخش پرستاری بیمارستان روانی آکرا هم به نوبه خود از کمک شیعیان غنا قدردانی کرد و گفت: «این کمک‌ها درست به موقع به دست ما رسید، چون ما این روزها با مشکلاتی در تهیه غذای بیماران بستری شده مواجه بوده‌ایم. کسانی که تهیه غذای بیمارستان را بر عهده داشتند خدماتشان را به ما متوقف کرده‌اند چون ما به آنها بدهکاریم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha