شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمدرضا مبلغی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه رژیم آل خلیفه تاوان سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم و جنایات خود را خواهد داد، گفت: سلب تابعیت این روحانی انقلابی و مبارز، حرکتی برای سرکوب جنبش و بیداری مردم مسلمان بحرین است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آیاد با اشاره به جنایات آل خلیفه در بحرین، گفت: رژیم آل خلیفه با ادامه این روند ظالمانه خود، بداند مردم مسلمان بحرین با حرکتهای خودجوش و خالصانه آنها را سرنگون خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه جنبش مردم مسلمان بحرین نه تنها اقدامات آل خلیفه، بلکه هم پیمانان آنها را نیز سرنگون خواهد کرد، افزود: جنایت های رژیم بحرین از شکنجه بازداشت کنندگان تا هتک حرمت به اماکن دینی و... به سقوط این رژیم دامن خواهد زد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه دولت بحرین متوسل به قدرتهای دیگر از جمله سعودی هاست، خاطر نشان کرد: آل خلیفه در بین مردم منفور است و روز به روز به سقوط نزدیک تر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با اشاره به اینکه ظلمی که توسط حکام دست نشانده منطقه و سعودی ها بر شیعیان و مسلمانان جهان تحمیل می شود، قطعا سرنوشت این ظالمان و بیرحمان را به سرنوشت صدام جنایتکار تبدیل خواهد کرد، ابراز داشت: سرنوشت دولتها و حکامی که خود برای اداره امور خود تصمیم نمی گیرند و در حق مردم بی گناه ظلمهای بی رحمانه روا می دارند همین خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه رژیم آل خلیفه تاوان سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم و جنایات خود را خواهد داد،  گفت: سلب تابعیت این روحانی انقلابی و مبارز، حرکتی برای سرکوب جنبش و بیداری مردم مسلمان بحرین است.

وی در پایان تصریح کرد: علما و مردم مسلمان تا اخرین لحظه در دفاع از ارزش ها و جنبش های اسلامی تلاش خواهند کرد و روز به روز بر دایره گستردگی اسلام راستین و تشیع خواهند افزود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha