جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فضای مجازی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شکریان با تاکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها در عرصه تبلیغ دین، تصریح کرد: نباید از فرصت فضای مجازی غفلت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ساری، حجت الاسلام والمسلمین ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، در نشست آموزش تخصصی مبلغان مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) کلاردشت، گفت: با توجه به این که ماه رمضان فرصت بسیار مناسبی برای تبلیغ معارف دینی است؛ لذا باید سعی کنیم با فراگیری روش های درست تبلیغ و به کارگیری آنها، از این ماه بهترین استفاده را نموده و اثر گذاری مناسبی بر مخاطبین خود داشته باشیم.

 وی با تاکید بر استفاده مبلغین از آیات و روایات در تبلیغ، ابراز داشت: مایه تاسف است که انسان در کنار چشمه، تشنه باشد، یعنی با وجود این همه آیات و روایات، نتواند از آنها درست استفاده نکند. لذا باید مبلغین معارف ناب و ارشمند دین اسلام را به انسان های تشنه رسانده، آنها را سیراب در این حقایق نمایند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد:"العلماءُ وَرَثَهُ الأنبیاء"، خداوند امر تبلیغ را ابتدا به ائمه أطهار(ع)  و در عصر غیبت  به مبلغین سپرد که مسؤولیت مقدسی است؛ لذا باید مبلغین به این نکته توجه داشته باشند که باید در روز قیامت، جوابگوی کوتاهی خود در قبال هدایت مردم جامعه خود باشند!؟ نکند که خدای ناکرده طرز رفتار، گفتار و کردار ما باعث انحراف و دوری مردم از دین گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که ما طلاب سربازان امام زمان (عج) هستیم باید در تبلیغ سعی کنیم از مولایمان بیشتر یاد کرده و مردم را تشویق به دعا و... برای زمینه سازی ظهورش کنیم همچنین از امکانات و فناوری های جدید به خصوص  فضای مجازی برای نشر معارف الهی و فرهنگ ناب اهل بیت(علیهم السلام) استفاده بهینه کنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha