جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی آذرشب

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوره میثاق طلبگی با شرکت ۲۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب، معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوره میثاق طلبگی خبر داد و گفت: این دوره ویژه کسانی است که در آزمون ورودی حوزه علمیه و مصاحبه علمی رفتاری شرکت کرده و توانسته اند امتیاز لازم جهت قبولی را کسب کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر ، تعداد افراد شرکت کننده در این دوره را 200 نفر عنوان کرد و ابراز داشت: این دوره در اردوگاه الغدیر در جوار امامزاده سیدحسین در شهر کازرون از شهرهای استان فارس برگزار می‌شود.

وی با بیان این که دوره میثاق طلبگی با حضور اساتید اخلاق و مشاور برگزار خواهد شد، به برنامه های آن اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس های آموزشی، برنامه قرآنی، جلسات بصیرتی و سیاسی، برگزاری جلسات درس اخلاق و مشاوره عمومی و خصوصی و برنامه های ورزشی و حلقه های انس و سایر برنامه های متنوع تفریحی از جمله برنامه های این دوره است.

حجت الاسلام آذرشب با اعلام این که دوره میثاق طلبگی به مدت یک هفته از جمعه هشتم مرداد تا پنج شنبه 14 مرداد برگزار می شود، هدف از برگزاری این دوره را آشنایی داوطلبان ورودی با فضای حوزه، الزامات طلبگی، آداب و اخلاق طلبگی و شیوه تحصیل در حوزه و ایجاد انگیزه صحیح برای ورود به حوزه عنوان کرد.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha