جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله سید محمد غروی

حوزه/ خبرنگار موفق کسی است نسبت به مناسبت های دینی در نظام اسلامی دغدغه مند باشد و بهترین پیام ها را در مورد سبک زندگی ائمه طاهرین(ع) استخراج کند.

آیت الله سید محمد غروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگار برای اینکه بتواند در عرصه رسانه موفق عمل کند لازم است شرائطی را رعایت نماید و اولین شرط موفقیت این است، سعی نماید آنچه که هست به طور واقعی منتشر شود و در انتخاب تیتر به گونه ای قلم بزند که کلیت مصاحبه هماهنگ باشد

عضو جامعه مدرسین بیان داشت: خبر نگار متعهد اخباری­که مربوط به حیثیت و یا آبروی افراد است، را دنبال نمی کند­ و آن را نشر نمی دهد، ولی متاسفانه هم اکنون شرائط به گونه ای شده که بعضی ها به دنبال موضوعات غیر ضروری و احیانا بازی کردن با آبروی دیگران هستند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ابراز داشت: خبرنگار باید از نقل مطالبی که باعث سوء استفاده دشمن و موجب تضعیف نظام می گردد، پرهیز نماید.

آیت الله غروی گفت: خبرنگار موفق­ کسی است نسبت به مناسبتهای مذهبی و دینی در نظام جامعه اسلامی دغدغه مند باشد و در عین حال بتواند­ بهترین پیام ها را از کارشناسان خبره در مورد سبک زندگی ائمه طاهرین(ع) استخراج نموده و از این طریق به مردم را آگاه کند.

عضو جامعه مدرسین­ گفت: رسانه مهمترین ابزار برای انتقال مفاهیم دینی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی است و رسانه ای مفید است که دغدغه دین، رفاه  و آسایش مردم را داشته باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha