جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام آل غفور دفتر تبلیغات

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) تصریح کرد: تقویت وحدت و انسجام داخلی مهم ترین پیش نیاز مقابله با تهدیدات دشمنان اعم از سخت و نرم است.

حجت الاسلام و المسلمین آل غفور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار برخی از مسئولان و فرماندهان نظامی مبنی بر لزوم هوشیاری همه جانبه در برابر تهدیدات دشمن اظهار داشت: ما اگر بتوانیم در درجه اول وحدت و انسجام داخلی را حفظ و تقویت کنیم و در وهله بعد در عرصه اقتصادی و فرهنگی خودمان را قدرتمند بسازیم ،در برابر همه تهدیدات دشمن مقاوم و سرافراز باقی خواهیم ماند.

وی با بیان این که در حال حاضر اقتصاد و فرهنگ دو اولویت اصلی کشور است، گفت: نباید توجه به هر کدام از این ها باعث غفلت ما از دیگری شود، چرا که غفلت و کم توجهی به هر کدام از اقتصاد و فرهنگ در نهایت باعث آسیب جامعه می شود.

این محقق و پژوهشگر حوزوی با بیان این که تقویت زیرساخت های اقتصادی کشور و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی لازمه خنثی سازی توطئه های شوم دشمن است، افزود: ما در صورتی می توانیم به عنوان یک الگو در جهان به خصوص دنیای اسلام خود را مطرح کنیم که در عرصه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی با حل مشکلات مربوطه به یک پیشرفت مطلوبی دست یابیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به لطف الهی و با وجود همه نقشه کشی های آمریکا و صهیونیسم بین الملل، ایران اسلامی در منطقه غرب آسیا ، قدرتنمایی می کند و نبض امور را در دست گرفته است که تداوم این وضع منوط به این است که ما در داخل با وحدت ملی خود را قوی تر از قبل سازیم.

                                            

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha