چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 392786
۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
حجت الاسلام جهانگیر شهداد نژاد مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)جیرفت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)جیرفت با اشاره به راه اندازی پایه ده دراین مدرسه گفت: هم اکنون با نبود استاد برای پایه دهم مواجه هستیم.

حجت الاسلام جهانگیر شهداد نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس استان خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت: مدرسه علمیه امام صادق(ع)جیرفت از سال 74 با محوریت امام جمعه وقت راه اندازی  و کار خود  را در ساختمان اجاره ای آغاز  و پس از یک دهه فعالیت موفق، در سال 85 این مدرسه در زمینی مستقل  ساخته شد .

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) جیرفت با بیان اینکه هم اکنون در این مدرسه 230طلبه در سطح یک و دو مشغول تحصیل هستند، به راه اندازی پایه ده در این مدرسه اشاره و گفت: هم اکنون با نبود استاد برای پایه دهم مواجه هستیم که امیدواریم طلاب جیرفتی ساکن شهرهای دیگر با رجعت به دیار خود ما را دراین زمینه یاری نمایند.

وی در ادامه تعداد طلاب جدید الورود  این مدرسه را 32 نفر اعلام و بیان داشت: بیش از 160 نفر متقاضی تحصیل دراین حوزه بودند که در نهایت 32 نفر توانستند حد نصاب های لازم را کسب نمایند.

حجت الاسلام شهداد نژادخاطرنشان کرد: البته آزمون ورودی حوزه علمیه امسال بعد از 18 سال در شهرستان جیرفت برگزار گردید که این مهم نشانگر استقبال بی نظیر جوانان جیرفتی برای ورود به حوزه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha