شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 254025
۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸

موسس مدرسه علمیه امام صادق (ع) جیرفت از شور و شوق فراوان جوانان این شهرستان برای تحصیل در حوزه خبر داد.

حجت الاسلام حسین جمالی زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: برای ثبت نام در سال تحصیلی جدید بیش از 80 نفر به منظور تحصیل در مدرسه علمیه امام صادق (ع) جیرفت اقدام کرده اند که تنها قادر به جذب 25 نفر خواهیم بود و این مساله نشان دهنده علاقه بالای جوانان این شهر برای ورود به حوزه است.

وی با اشاره به این که این مدرسه از سال 85 کار خود را آغاز کرده است، گفت: در حال حاضر این مدرسه دارای 102 طلبه در پایه های اول تا ششم است و 8 استاد نیز امر تدریس و تربیت طلاب را برعهده دارند که 4 نفر از این اساتید به صورت پاره وقت با حوزه همکاری می کنند.

حجت‌الاسلام جمالی‌زاده در ادامه با اشاره به برگزاری دوره تابستانی این مدرسه در منطقه ییلاقی شاهرود اظهار داشت:  انشاالله طلاب مدرسه در دهه آخر ماه مبارک رمضان عازم مشهد مقدس شده و از برکات همجواری در مضجع منور رضوی بهره مند می گردند.

وی  همچنین در خصوص توسعه علمی و دایر کردن سطوح بالاتر در مدرسه علمیه امام صادق (ع) جیرفت خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا سطح دو حوزه را در مدرسه ایجاد کنیم که البته در این زمینه نیز مقدمات کار و نامه نگاری های لازم انجام شده و منتظر نظر نهایی شورای گسترش حوزه های علمیه هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha