جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب

حوزه / تولیت مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان از راه اندازی سطح دو حوزه در این این مدرسه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان امروز با حضور امام جمعه و مسئولان این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام خلفی، دراین مراسم طلاب را  به تزکیه نفس و خودسازی توصیه کرد و گفت: انسان نباید حتی یک لحظه از خودسازی غفلت کند بلکه انسان در همه حال تقوا و تهذیب نفس خود را حفظ کند و هیچگاه از خود دور نکند.

تولیت مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان از ارتقای سطح یک به دو این مدرسه و راه اندازی پایه هفتم آن در سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: به جهت بالا بردن سطح آموزش مدرسه با استفاده از اساتید تخصصی فلسه، فقه و کلام و ادبیات عرب و با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان این کار انجام شد.

وی داشتن فضای آموزشی و خوابگاهی مناسب را یکی از ویژگی های خوب مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان عنوان کرد و اظهار داشت: الحمدلله با تلاش های مدیر مدرسه و امام جمعه شهر و همچنین همکاری مدیریت حوزه علمیه استان وضعیت عمرانی مدرسه بسیار بهبود پیدا کرده است و این یکی از نقاط قوت مدرسه به شمار می رود.

حجت الاسلام خلفی با اشاره به حضور اساتید مجرب در این مدرسه بیان داشت: تمامی اساتید مدرسه علاوه بر تدریس ،  مربیان صالحین در پایگاه های مقاومت  هستند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از طلاب ممتازهمه پایه های تحصیلی این مدرسه با اهدای هدیه ای تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha