جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فضای مجازی

حوزه/ امروز باید فضای مجازی را بشناسیم و به آن بعنوان یک فرصت نگاه کنیم و با فعال شدن در این فضا، در راستای تبلیغ ارزش های اخلاقی و دینی و کمک به رشد و تعالی جامعه استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، به همت معاونت فرهنگی و آموزش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز، کارگاه تخصصی آموزشی وبلاگ نویسی ویژه طلاب پایه های اول تا پنجم در فضای آموزشی این حوزه علمیه برگزار می شود.

 این برنامه که باحضور جمع کثیری ازطلاب پایه های اول تا پنجم همراه بود به منظور ارتقای سطح علمی، آموزشی طلاب و اجرای فرامین رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، به جهت حضور بیشتر وملموس تر طلاب در فضای مجازی جهت مقابله باتهاجم فرهنگی و پاسخگویی به شبهات برگزار شد.

طلاب خواهر شیرازی با حضور در این کارگاه، با تاریخچه وبلاگ در ایران، پايگاه هاى اينترنتى كه سرويس های وبلاگ رايگان را ارائه می دهند، و سايتها و وبلاگ هایى در اينترنت كه به آموزش در زمینه ساخت وبلاگ پرداخته اند، آشنا شدند.

خانم منازاده، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز درباره این دوره اظهار داشت: در این دوره طلاب، که هر ساله با حضور و استقبال بی نظیر طلاب این مدرسه برگزار می شود، حاضرین جلسه، مقدمات و تعریف وبلاگ وتاریخچه آن، ویژگیهای وبلاگ و تفاوتهای آن با سایر انواع محتوای اینترنتی، انواع وبلاگ ، معرفی چند سرویس دهنده و ... را فرا می گیرند.

استاد حوزه علمیه شیراز، افزود: امروزه طلاب و روحانیون باید با آشنایی با فضای مجازی و بخصوص در عرصه وبلاگ نویسی فعالیت کنند و از فرصت های این حوزه استفاده کنند.

مدیر مدرسه فاطمه الزهرا(س) شیراز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون مسائل فضای مجازی بیان کرد: امروز ما باید به فضای مجازی را بشناسیم و به آن بعنوان یک فرصت نگاه کنیم و با فعال شدن در این فضا، در راستای تبلیغ ارزش های اخلاقی و دینی و کمک به رشد و تعالی جامعه استفاده کنیم.

انتهای پیام 313/44

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha