جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی میناپور-مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: طلاب و روحانیون در حفظ و حراست از ارزشهای دوران دفاع مقدس وظیفه و نقش سنگینی بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور، امروز در دوره آموزشی روایتگری سیره شهدا ویژه طلاب خواهر و برادر لرستانی که در سالن اجتماعات حوزه هنری استان لرستان در خرم آباد برگزار شد، با اشاره به این که شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با اخلاص و جانفشانی از کیان این مرزوبوم و ارزش های والای مکتب اسلام و انقلاب دفاع نمودند افزود:حفظ و حراست از دستاوردها و ارزشهای دوران دفاع مقدس وظیفه ای است که باید به نحو احسن صورت گیرد و در این خصوص باید به ظرفیت تبلیغ مبلغان نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مقام و منزلت شهدا و رزمندگان در نزد خدای متعال مقامی رفیع و والا مرتبه است تصریح کرد:شهدا شفاعت کننده انسان در نزد خدای متعال هستند که باید این خلوص نیت و عمل ارزشی آنان برای همگان ترسیم و بیان شود.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه امروز نیز طلاب خواهر و برادر می توانند در بیان روایتها و جانفشانی های شهدا و رزمندگان نقشی بی بدلیل داشته باشند خاطر نشان کرد:روایان طلبه باید با مطالعه و بیان مستندات دوران دفاع مقدس به بازگویی خاطرات معنوی شهدا و رزمندگان و معجزات معنوی این عملیاتهای دفاع مقدس به زائران کاروانهای راهیان نور بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان با اشاره به اینکه برگزاری دوره های روایتگری زیر نظر اساتید مجرب و رزمنده حوزه می تواند در ارتقاء دانش روایتگری سیره شهدا در بین مبلغان موثر باشد بیان داشت:طلاب نیز باید با استفاده مطلوب از آموزشهای این  دوره ها در انتقال،تعمیق و تبیین ارزشهای دوران دفاع مقدس قدم بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha