جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ولایت فقیه

حوزه / استاد حوزه علمیه در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: طلاب و روحانیون باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کرده و از این اصل مهم حمایت و پاسداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، خانم رضایی، امروز در جمع طلاب و اساتید خواهر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه، گفت: یکی از مباحث مهم در امر تبلیغ داشتن اخلاص است و این که کار فقط برای رضای خدا باشد، چرا که اخلاص باعث توفیق و باز شدن راه می شود، لذا طلاب باید دغدغه تبیین دین و شریعت الهی را داشته باشند و به کیفیت و تأثیرگذاری تبلیغ و ترویج دین اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در ادامه افزود: یکی از بزرگترین افتخارات طلاب این است که روضه خوان اهل بیت عصمت و طهارت باشند و در راه ترویج و نشر اندیشه های ائمه اطهار(علیهم السلام) جدیت لازم را به خرج دهند.

رضایی با بیان اینکه مبلغ نباید اجازه دهد دیگران از دین برای رسیدن به مقاصد شوم خود استفاده کرده و اسلام را تضعیف کنند، ابراز داشت: امروز هجمه های دشمن به سوی حوزه های علمیه شدت گرفته، لذا طلاب به صورت مستقل و در خدمت ولایت فقیه از اصل دین حمایت و پاسداری کنند.

 استاد حوزه خواهران کرمانشاه یادآور شد: طلاب در مجالس و محافل مذهبی باید به حقایق دین پرداخته و نسبت به روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه توجه بیشتری داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: مبلغان باید ارتباط خود را با حوزه علمیه حفظ کنند، چرا که اعتبار علمی مبلغ وابسته به حوزه های علمیه است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha