جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عکس رویترز از پیاده روی اربعین

حوزه / مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان از انجام امور اداری طلابی که در آستانه اربعین حسینی قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند خبر داد.

حجت الاسلام فضل الله نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد با اعلام اینکه تاکنون مراحل ثبت نام خروج از کشور برای ۲۶۰طلبه لرستانی صورت گرفته است افزود:آمار استقبال طلاب لرستانی برای سفر به عتبات عالیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته چشمگیر است.

وی با بیان اینکه مراحل ثبت انجام امور اداری سفر به عتبات عالیات برای طلاب ادامه دارد تصریح کرد:پیش بینی می شود با نزدیک شدن به اربعین حسینی آمار تقاضا به ۵۰۰ نفر برسد.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان در ادامه از اتمام زیرساخت های تحویل ۱۰۰ درصدی کارت هوشمند طلاب این استان خبر داد و خاطر نشان کرد:هم اکنون مراحل اداری کارت هوشمند تمامی طلاب انجام گرفته و کارتها نیز به تناوب به دست طلاب خواهد رسید.

حجت الاسلام نجفی در پایان با اشاره به اینکه تنها ۲۴ نفر از طلابی که تاکنون فاقد کد طلبگی بوده اند کارت هوشمند ندارند افزود:مراحل صدور کارت هوشمند این تعداد طلبه نیز در حال انجام است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha