پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه با اشاره به اینکه مردم ما بر اساس آموزه های در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادگی خواهند کرد، گفت: تا زمانی که جبهه استکبار دست از زورمداری و ظلم برندارد، ملت ایران با همین آهنگ حرکت خودش را دنبال خواهد کرد.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: 13 آبان سالروز رخدادهای تاریخی مهمی است و به درستی به عنوان روز مبارزه با استکبارستیزی نامگذاری شد.

عضو شورای عالی حوزه با بیان اینکه آموزه های دینی، فرهنگ مترقی اسلام و سیره پیشوایان دین به ما می آموزد که نه ظلم کنید و نه ظلم بپذیرید، تصریح کرد: بر این اساس اگر کشوری قصد زیاده خواهی، ظلم و ستم علیه کشور و ملت را داشته باشد، مردم ما با توجه به آموزه های دینی آموخته اند در مقابل این زیاده خواهی ها تسلیم نشوند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری، یکی از راهکارهای مقابله با استکبار جهانی را توجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون مسئله «جهاد کبیر» عنوان کرد و گفت: جهاد کبیر به معنای عدم تبعیت و اطاعت از مستکبران است و ملت ایران در طول 37 ساله گذشته این امر را تحقق بخشیده است.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: توطئه ها و طراحی های دشمنان علیه انقلاب و نظام، در پرتو هدایت های امام راحل و رهبر معظم انقلاب با روحیه ظلم ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران خنثی شده و دشمن در رسیدن به اهداف خودش ناکام مانده است.

معاون  جامعه مدرسین بر لزوم تداوم حرکت در مسیر جهاد کبیر تاکید کرد و گفت: تا زمانی که دشمنان، زورگویان و ستمگران به خصوص جبهه استکبار دست از زورمداری و ظلم برندارند، ملت ایران با همین آهنگ حرکت خودش را دنبال خواهد کرد.

امام جمعه قم در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم نصرت و پیروزی با ملتی است که حرکت و برنامه خود را براساس مکتب وحی و اسلام ناب دنبال می کند.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha