جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اسدالله بادامچیان

حوزه/ عضو شورای مرکزی و قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: به عنوان تنها حزبی که دارای بخش امر به معروف و نهی از منکر است اقدام به اجرای طرح اجتماعی « خانه خوبان » را در تهران به اجرا گذاشته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اسدالله بادامچیان امروز در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری اظهارداشت: خدا را شاکریم که امروز توانسته ایم در کنار نسل دیروز و امروز انقلاب اسلامی، حزبی برگرفته از آموزه های دینی را در کشور همسو با انقلاب و نظام در حال حرکت داریم.

وی افزود: طرح خوبان با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر البته از جنبه تشویق به افراد خوب محله در برخی محلات تهران شروع شده است، بطوریکه با تشویق افراد محله از جمله دختران و پسران، دیگرانی که توجه چندانی به این مسائل ندارند را تشویق به حفظ شأن و شئون اسلامی می کنند.

بادامچیان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در حزب موتلفه جوان و پیر نداریم بیان داشت: اثر وجودی جوانان مهم است و می توان با تقسیم وظایف و فعالیت ها اقدامات خوبی را رقم زد.

نائب رئیس شورای مرکزی و عضو موسس حزب موتلفه اسلامی خطاب به جوانان موتلفه‌ای با بیان اینکه اثر وجودی جوانان مهم است، اظهار داشت: در حزب موتلفه اسلامی جوان و پیر نداریم؛ چون فرهنگمان برگرفته از عاشورا است. در عاشورا نه حبیب بن مظاهر و مسلم بن عوسجه می‌گویند به اتاق فکر برو و نه به طفل شش ماهه و دختر چهار ساله می‌گویند که به صحنه نیا که سنت نرسیده است.

وی ادامه داد: مهم آن است که عاشورایی با هم حرکت کنیم و حرکتمان موج آفرین باشد. خدا رحمت کند شهید بخارایی را که می‌گفت بجای آنکه بگوییم چه خبر، خبرساز باشیم.

عضو موسس حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت:  خدا به ما عنایت کرده است که در تشکیلاتی هستیم که سالم و پرکار است و اثرات وجودی دارد.

بادامچیان با بیان اینکه قدر آن‌ها را باید بدانیم و راه‌شان را ادامه دهیم و موتلفه را فعال نگه داریم، تاکیدکرد: وقتی شما فعال شدید، سمت تشکیلاتی مهم نیست، اثر وجودی مهم است. به نظر من در دوران اخیر کشور نیازمند جوانان موتلفه است، نیاز‌ها را بررسی کنید و از مولایمان یاری بخواهید.

لازم به ذکر است، در پایان این دیدار از جمعی از جوانان موتلفه اسلامی توسط آیت الله حسینی بوشهری تقدیر شد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha