جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان طلبه

حوزه / معاون حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری همایش طلیعه حضور برای ۲۲۰ طلبه جدیدالورود این استان خبر داد.

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه این همایش به مدت دو روز برای طلاب لرستانی در اردوگاه نرجس خاتون مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد، گفت: همایش طلیعه حضور با هدف بیان وظایف طلبگی، تقویت انگیزه برای تهذیب و تحصیل و همچنین بیان رسالت های تبلیغ طلاب در جامعه امروز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این همایش، اساتید حوزوی و برخی معاونان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور، در جمع طلاب حضور خواهند یافت، تصریح کرد:آشنایی با رسالت های معنوی حوزه، انس با طلبگی در فضایی معنوی و زیارتی و همچنین برگزاری برنامه های مذهبی فرهنگی از دیگر اهداف همایش طلیعه حضور است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه در این همایش، مسئله جنگ نرم و وظایف مبلغان در کاهش اثرات این جنگ بررسی می شود، خاطر نشان کرد: بیان راهکارهای تبلیغ و بصیرت افزایی برای مبلغان در این عرصه از سایر برنامه های این همایش تربیتی است.

 عزیزی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی ایرانی در محل اردوگاه با تکیه بر  شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نیز از  دیگر برنامه های جنبی همایش است.

وی در پایان، مروری بر زندگینامه برخی شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین طلاب را هم از دیگر برنامه های فرهنگی تربیتی در طول سفر برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha