پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله وحید خراسانی

حوزه: حضرت آیت الله وحید خراسانی اظهارداشتند: از فضایل و مناقب حضرت خدیجه(س) آن است که مورد اشراق نور وحی و خاتم بوده که خود سعادتی بس عظیم است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حضرت آیت الله  وحید خراسانی در دیدار اعضای هیات علمی و مسئولین برگزاری همایش ملی حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها  "صدف کوثر" با بیان فضایل حضرت گقتند: حضرت زهرا (س) پنج ساله بودند که مادرشان حضرت خدیجه(س) از دنیا رفتند و جبرئیل(ع) نازل شد و گفت؛ یارسول الله(ص) خدا به زهرا سلام می رساند و می گوید، مادرتان نزد ما است در خانه ای که شرح آن قابل ذکر نیست و در مقامی است که نه قابل درک و نه وصف است.

ایشان ابراز داشتند: این چه ظرفیتی است که تمامی ائمه معصومین علیهم السلام از امام حسن (ع) تا کسی که جمیع انبیاء و اولیاء در انتظار او هستند منتهی بشوند به این رحم قدوسی حضرت خدیجه کبری که فرزندش سید نساء العالمین است.

حضرت آیت الله  وحید خراسانی، ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری همایش صدف کوثر خاطرنشان ساختند: این کار شما قابل وصف و بیان نیست و نزد خدا و رسولش  ارزشمند می باشد؛ چرا که احیاء و امر حضرت آبرو برای اسلام است و پاداش کار شما در روز قیامت قابل فهم می باشد.

این مرجع تقلید، با بیان این که از فضایل و مناقب حضرت خدیجه(س) آن است که مورد اشراق نور وحی و خاتم بوده که خود سعادتی بس عظیم است گفتند: اگر کسانی که در برگزاری این همایش زحمت می کشند، در مدینه پیش حضرت رسول(ص) بروند، قطعا نظر خاصی به شما می کنند که به همسرشان خدمت می کنید، همانطور که خدمت امام رضا(ع) بروید، نظر به خدمت گزاران مادرشان می کنند.

ایشان در پایان با بیان نکات اخلاقی عنوان کردند: از امروز از اول قرآن شروع کنید به قدری که در توان دارید بخوانید و به امام زمان(عج) هدیه کنید تا ایشان کمکی کنند تا قلم و بیان حق مطلب ادا گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha