جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جامعه الزهرا(س)

حوزه/ حجت الاسلام حاجی زاده گفت: در جامعه الزهرا (س)برای کارشناسی ۹۰ واحد درسی، برای کارشناسی ارشد ۹۰ واحد درسی و برای دوره دکترا ۶۰ واحد درسی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، معاون آموزشی جامعه الزهرا(س) در دومین و آخرین روز از نشست مشترک جامعه الزهرا(س) و وزارت آموزش و پرورش اظهارداشت:  در مراکز حوزوی خواهران، علوم روز تدریس می‌شود و خواهران طلبه در برخی عرصه‌ها پیشتاز هستند.

 حجت الاسلام حاجی زاده تاکید کرد: یکی از اهداف ما این است که ذهنیت افرادی که ارتباطی با حوزه‌های علمیه ندارند شفاف شود.

معاون آموزش جامعه الزهرا(س) بیان داشت: جامعه الزهرا (س)هر سال در دوره‌های کارشناسی، ارشد و دکترا دانشجو می‌پذیرد و 19 دی ماه سال جاری، ثبت نام و پذیرش خواهران طلبه آغاز می‌شود که در این زمینه، منابع آزمون در سامانه www.jz.ac.ir معرفی شده است و علاقمندان به تحصیل در این موسسه می توانند به این سامانه مراجعه کنند.

وی افزود: پذیرش از طریق سایت جامعه الزهرا (س)صورت می گیرد و متقاضیان می توانند طی دو هفته در آزمون پذیرش شرکت کنند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این که آزمون پذیرش اول اردیبهشت سال 96 برگزار می‌شود، گفت: افرادی که دیپلم بالای 19 داشته باشند معاف از آزمون هستند، اما باید در آزمون ثبت نام کنند و پس از آزمون هم در مصاحبه و گزینش ثبت نام می‌کنند و پذیرش می‌شوند.

وی ادامه داد: در دوره تحصیلی سطح دو جامعه الزهرا (سلام الله علیها)، تنوع برنامه ای وجود دارد تا همه بانوان با مشغله‌های مختلف بتوانند در دوره‌های تحصیلی این موسسه شرکت کنند.

معاون آموزش جامعه الزهرا (س) بیان داشت: در جامعه الزهرا (س)برای کارشناسی 90 واحد درسی، برای کارشناسی ارشد 90 واحد درسی و برای دوره دکترا 60 واحد درسی در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام  حاجی زاده در پایان یادآور شد: دوره‌های تحصیلی جامعه الزهرا (س) به صورت تمام وقت (روزانه و خوابگاهی)، نیمه وقت، غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود و شیوه اجرا در هر یک از این دوره‌ها متفاوت است.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha