جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام کیانی

حوزه/ مدیر جامعه الزهرا(س) در حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمد کیانی را به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(سلام الله علیها) منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد هاشمیان، مدیر جامعه الزهرا (سلام الله علیها) در حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمد کیانی را به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا (سلام الله علیها) منصوب و از تلاش های مستمر سرکار خانم اسماعیلی طباء و جناب حجت الاسلام والمسلمین چمرانی در طول تصدی این مسئولیت مهم، تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، در بخشی از حکم مدیر جامعه الزهرا(س) آمده است: 

دنیای امروز دنیای اطلاعات و ارتباطات است و تعامل هدفمند و تأثیر گذار با مراکز علمی و آموزشی در داخل و خارج کشور، نه بعنوان یک هدف که بعنوان یک راهبرد، اجتناب ناپذیر می باشد.

جامعه الزهرا (سلام الله علیها) بعنوان مهم ترین نهاد حوزه ای خواهران در جهان تشیّع  با ویژگی های انحصاری خود و با ظرفیت تبدیل شدن به «آرمان شهر فاطمی» می بایست توسعه، تعمیق و تسهیل ارتباطات با سایر مراکز علمی را بعنوان بخشی از طرح تحوّل خود  دنبال کرده و با حفظ اصالت ها، سنت ها و ارزش های حوزه ای، نقشی اثر بخش و هدایت کننده در مراکز علمی برجای گذارد.

این حضور کارآمد و موثر در گرو معرفی صحیح جامعه الزهرا (سلام الله علیها) از طریق اطلاع‌رسانی و ارتباطات دقیق و به روز و نیز همکاری وثیق با شخصیت ها و فرهیختگان داخلی و خارجی تأثیرگذار و خصوصاً بزرگان، علما و مراجع عظام تقلید خواهد بود.

امیدوارم با  استعانت از الطاف بی پایان ربوبی و تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و با پشتوانه تعهد، تخصص و تجربیات  فراوانی که اندوخته اید، با مدیریت جهادی، تدبیر، همفکری و بکارگیری نیروهای توانمند بتوانید نقش ماندگاری را در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) مبنی بر حفظ دستاوردها و تکمیل روند موفق گذشته جامعه الزهرا (سلام الله علیها) با توجه به مقتضیات جدید ایفا کرده و روند مثبت ساماندهی، تنظیم اسناد راهبردی و اصلاح و ارتقاء نظام مدیریتی را همچنان ادامه دهید.

وظیفه  خود می دانم تا از تلاش های مستمرّ سرکار خانم  اسماعیلی طباء و جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای چمرانی در طول تصدی این مسئولیت مهم تقدیر و تشکر کنم.

موفقیت شما را در خدمتگزاری صادقانه  به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  و گسترش معارف قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می کنم.»

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha