جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری گفت: صداقت، شجاعت و ایمان قلبی طلاب موجب جلب اعتماد مردم و احساس آرامش در برخورد با روحانیت و دریافت احکام دین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه اظهار داشت: طلاب سنت رسول اکرم (ص) را در راه و رسم طلبگی به کار برده و اعتماد مردم را به جامعه روحانیت جلب کنند.

این استاد حوزه ادامه داد: طلاب رضای خدا را در نظر داشته باشند، چرا که انسان با وجود خدا آبرومند است و فقدان معنویت و نور الهی در انسان همراهی او را با شیطان رقم می زند.

به گفته وی، امروز طلاب و روحانیون باید مراقب باشند که شیطان آنها را به دنیا پرستی و مقام پرستی سوق ندهند، چرا که ریاست طلبی انسان را بنده پست و مقام می کند.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری با اشاره به اینکه انسان باید بر نفس و دل خویش مدیریت کند، بیان داشت: دنیا طلب اعمالش باطل و غیراسلامی است. مؤمنان همواره بر نفس خویش تسلط داشته و خدمتگزار دیگران هستند.

این استاد حوزه تصریح کرد: انسان خودبین از خداوند غافل است، لذا تا می توانیم گمنام باشیم تا اینکه در جامعه بدنام باشیم و برای تحقق این مهم رضای خدا را در نظر داشته باشیم.

وی اذعان داشت: صداقت، شجاعت و ایمان قلبی طلاب موجب جلب اعتماد مردم و احساس آرامش در برخورد با روحانیت و دریافت احکام دین خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری در پایان اظهار داشت: طلاب نسبت به تحصیل علوم دینی و تهذیب نفس اهتمام ویژه ای داشته باشند تا در امر خطیر تبلیغ و ترویج دین موفق تر باشند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha