جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فضای مجازی

حوزه/ کرسی آزاد اندیشی با محوریت "تاثیر فضای مجازی بر خانواده اسلامی ایرانی" در مدرسه علمیه خواهران قدسیه بهشهر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم رضوان، کارشناس تکنولوژی امنیت و فناوری اطلاعات در نشست علمی  طلاب  مدرسه علمیه خواهران قدسیه بهشهر بیان کرد: اینترنت یک فرصت است و باید به صورت صحیح از آن استفاده کرد، در غیر اینصورت تبدیل به مشکلی می شود که دامان خودمان را می گیرد.

  وی افزود: تبعات نفوذ اینترنت را می توان در راه روهای دادگاه ها مشاهده نمود که بخش اعظم اختلافات در زمینه خیانت های ناشی از حضور در شبکه های اجتماعی به خصوص تلگرام است.

این کارشناس فضای مجازی تصریح کرد:یکی از برنامه های دشمن، جذب پیاده نظام خود از طریق فضای مجازی است و  در حال حاضر بازه سنی تغییر کرده و از سن 6 تا 60 سال و حتی بالاتر را نیز درگیر نموده است.

رضوان اظهار کرد: نوع پر کردن اوقات فراغت در خانواده ها تغییر کرده و بیشتر وقت افراد در کنار موبایل های هوشمند و بازی های اینترنتی می گذرد؛ همچنین نوع مطالعه افراد نیز تغییر کرده است، زیرا اکثر مطالبی که در این فضاها استفاده می شود، به صورت کوتاه است و این مساله باعث بی حوصلگی در مطالعه و درس خواندن می گردد.

 

انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha