جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تشییع شهدا

حوزه/ یازده نفر از شهدای حادثه تروریستی حله، امروز هم‌زمان با شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت، حضرت امام حسن عسکری(ع) تشییع و برای سکونت در خانه ابدی خود، راهی گلزار شهدای اهواز، دزفول و حمیدیه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تشییع ۱۱ نفر از شهدایی حادثه تروریستی حله، امروز با حضور گسترده مردم، مسئولان، طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز برگزار شد.

بنا بر این گزارش، مرحله سوم شناسایی اجساد شهدای تروریستی حله از طریق پزشکی قانونی در دو روز گذشته صورت گرفت و با تعیین هویت آنها امروز پیکرهای پاک ۱۱ شهید خوزستانی تشییع شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده، امام‌جمعه موقت اهواز، به عنوان سخنران این مراسم، با بیان اینکه پیام شهدای انفجار تروریستی حله حفظ عزت و سربلندی و افتخار برای همه مردم ما است، گفت: این شهدا کرامت یافته و به بالاترین درجه از مغفرت رسیدند.

پس از سخنرانی نسبتاً کوتاه امام‌جمعه موقت اهواز، مردم اهواز در صفوفی یکپارچه مقابل شهدا ایستادند و آخرین نماز را بر این شهدای والامقام اقامه کرده و با تکبیرهای «الله‌اکبر» آنها را راهی منازل ابدی خود کردند.

قابل ذکر است، از مجموع ۸۰ ﻧﻔﺮ شهید حادثه حله، ۳۷ نفر هفته گذشته و ۱۱ نفر هم امروز در اهواز تشییع شدند که از این یازده نفر، پیکر یک شهیده برای خاک‌سپاری به دزفول و مابقی شهدا نیز در اهواز و حمیدیه آرام می‌گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha