جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 403005
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد از برگزاری نشست بصیرت افزایی اساتید مدارس علمیه استان یزد، با محوریت «حوزه انقلابی» خبر داد.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، به برگزاری جلسه بصیرت افزایی با حضور اساتید کل مدارس علمیه استان یزد در سپاه الغدیر استان اشاره کرد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حوزه انقلابی و اینکه حوزه علمیه مهد انقلاب است، در این راستا صبح فردا نشست بصیرت افزایی با حضور آیت الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و سردار اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد برگزار خواهد شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد در ادامه تاثیر اساتید بر طلاب در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: نقش تربیتی اساتید درخصوص طلاب زیاد است؛ لذا قصد داریم تا در این جلسه با بیان رشادت های طلاب در هشت سال دفاع مقدس برای اساتید و انتقال این خاطرات به طلاب ، روحیه جهادی و انقلابی را در  آنان زنده کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این نشست صبح روز چهارشنبه 1دی ماه سال جاری در ساختمان سپاه الغدیر استان یزد واقع در بلوار آیت الله مدرسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha