جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 اعزام مبلغ

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: ۷۰ مبلغ و روحانی برادر به مناطق محروم و مرزی استان خراسان شمالی اعزام شده اند.

حجت الاسلام جلیل محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بجنورد با اشاره به اعزام ۷۰ مبلغ به مناطق محروم و مرزی استان خراسان شمالی، اظهار داشت: 30 روستای دیگر نیز برای اجرای طرح هجرت شناسایی شده است که با فراهم شدن بسترهای لازم، روحانی به این روستاها نیز اعزام می شود.

وی همچنین اعزام روحانی به مدارس استان را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: 45 نفر از خواهران مبلغه نیز به مدارس سطح استان برای انجام فعالیت های تبلیغی اعزام شده اند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: در این راستا 45 خواهر طلبه دیگر نیز برای اعزام به سطح مدارس استان شناسایی شده اند که ان شاءالله با فراهم شدن بسترهای لازم و انجام مراحل جذب، تعداد مبلغه های اعزامی به مدارس استان به دو برابر افزایش می یابد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اجرای طرح بینات در استان خراسان شمالی گفت: تبلیغ در مساجد، مدارس، اماکن عمومی، اماکن تجاری و ورزشگاه ها  از جمله برنامه های پیش بینی شده در اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه 10 نفر از طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان شمالی در اجرای طرح بینات در استان فعالیت دارند، افزود: امید می رود در آینده نزدیک این تعداد به 80 نفر افزایش یابد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: بسترهای لازم برای اعزام این 80 نفر طلبه و روحانی نیز با انجام مراحل مصاحبه و جذب فراهم شده که ان شاءالله با تامین اعتبار این افراد به مناطق تبلیغی پیش بینی شده اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه بهترین ظرفیت حوزه علمیه برای انجام فعالیت های تبلیغی در سطح استان، مساجد، روستاهای محروم، مناطق مرزی، مدارس آموزش و پرورش و دیگر مکان های عمومی که ظرفیت انجام فعالیت های تبلیغی دارند، است، گفت: چشم انداز حوزه علمیه استان برای اعزام مبلغ به مناطق محروم، مرزی و اماکن عمومی افزایش این تعداد مبلغ به 270 نفر است که در آینده نزدیک با فراهم شدن بسترهای لازم تحقق می یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha