جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام یعقوبعلی برجی

حوزه/ کتابخانه جدید مجتمع آموزش عالی فقه با حضور آیت الله اعرافی، طلاب، اساتید و کارکنان مجتمع آموزش عالی فقه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین برجی، معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی فقه، ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کتابخانه و اختتامیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای پژوهشی این مجتمع آموزش عالی، تصریح کرد: معاونت پژوهش در سه محور ظرفیت شناسی، ظرفیت سازی و ارتقاء بخش پژوهش فعالیت می کند.

وی به نگهداری 1245 نسخه خطی در کتابخانه و بانک اطلاعات مجتمع آموزش عالی فقه اشاره نمود و اظهار داشت: بیش از 3 هزار نسخه سنگی در کتابخانه مجتمع آموزش عالی فقه نگهداری می شود.

حجت الاسلام والمسلمین برجی با بیان این که  160 نسخه خطی توسط کارشناسان گنجینه کتاب مجتمع آموزش عالی فقه مرممت شده است، ابراز داشت: گنجینه کتاب مجتمع فقه ضمن برخوداری از نسخ کمیاب خطی، فایل های دیجیتالی همه این نسخه ها را احصا نموده است.

معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی فقه با اشاره به این که بیش از 90 هزار کتاب در سه هفته به صورت فعالیت شبانه روزی به محل جدید منتقل و موضوع بندی شده است، ابراز داشت:  معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی فقه در سال جاری تاکنون 23 کتاب چاپ و 18 طرح پژوهش را برگزار نموده است؛ ظرفیت سازی پژوهشی و حضور در همایش های مختلفی علمی از مهمترین دستاوردهای پژوهشی یک سال اخیر می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین برجی با بیان این که قریب به 1400 پژوهشگر در مجتمع آموزش عالی فقه شناسایی شده است، اظهار داشت: امیدواریم با ارتقاء و پیاده سازی طرح پژوهشی مجتمع آموزش عالی فقه دستاوردهای ارزشمندی را در حوزه پژوهش رقم بزنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha