جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حماسه ۹ دی

حوزه /مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ، ملت با بصیر ایران اسلامی و با تبعیت از آموزه های انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی نسخه تمام فتنه گران و فتنه انگیزان را در حماسه نهم دی پیچیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی، در جمع روحانیون و مبلغین شهرستان بویین زهرا که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزارشد، به حماسه تاریخی نهم دی و حضور ملت ایران در این حماسه بزرگ اشاره و بیان داشت: فتنه‌گران می‌خواستند به دستاوردهای انقلاب اسلامی آسیب بزنند و این انقلاب را که با ثمره خون هزاران شهید به دست  آمده است را به انحراف بکشانند، اما غافل از اینکه ملت همیشه هوشیار ایران اسلامی هرگز فریب فتنه دشمنان این انقلاب را نخورده و با حضور حماسی خود در نهم دی‌ماه سال 88 نظام سلطه را در اجرای نقشه‌های شومشان ناکام گذاشتند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: ۹ دی روزی بود که مردم برای اعتراض به هتک حرمت عاشورا به صحنه آمدند و این روز بزرگ در برای همیشه در  تاریخ ماند و برای آنان که فکر نابودی عاشورا و اسلام را در افکار پلید خودشان طراحی می کردند، درس عبرت بزرگی دادند.

وی افزود: اتفاقاتی که در فتنه ی 88 رخ داد حاصل نقشه ها و برنامه های  تئورسین های جنگ روانی غرب برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: حماسه نه دی سال 1388 از آن لحظه های مهم و سرنوشت ساز، به یاد ماندنی و نقطه عطفی در تاریخ کشور عزیز ایران اسلامی به شمارمی رود.

وی ادامه داد:دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از فتنه سال 78 و کوی دانشگاه و فتنه سال 88 در جهت براندازی این نظام بر آمده از خون شهدا بودند، ولی ملت با بصیر ایران اسلامی و با تبعیت از آموزه های انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی نسخه  تمام  فتنه گران و فتنه انگیزان را در این حماسه نهم دی پیچیدند.

مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان عنوان داشت: حماسه  9 دی یک حرکت کوبنده علیه کسانی بود که فتنه 88 را ایجاد کرده بودند،  و فتنه88 در حقیقت تنها برای زمان انتخابات نبود و حرکتی شکل گرفته با همکاری دشمنان داخلی و خارجی و معاندین نظام در جهت سرنگونی و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که  به هر حال با لطف خداوند و تدابیر رهبری ختم به خیر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha