جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هادی طاهرنیا - مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهر ری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهر ری، گفت: از آنجایی که انتظار است که علما و روحانیون در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای اسلام و همچنین مقابله با اهانت به مقدسات، پیشقراول باشند، ضرورت حضور ایشان در مراسم گرامیداشت ۹دی به خودی خود مشخص می‌شود.

حجت الاسلام هادی طاهرنیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، در خصوص ضرورت حضور طلاب و روحانیون در مراسم گرامیداشت سالروز ۹ دی، اظهار داشت: از آنجایی که فلسفه به وجود آمدن راهپیمایی تاریخی مردم ایران در ۹ دیماه ۸۸ بخاطر واکنش به هتک حرمت سیدالشهداء (س) صورت گرفت، طلاب و علما در نوک پیکان حرکت مردم در این مسئله قرار داشتند. 

وی با بیان اینکه باید حرکت تاریخی مردم در ۹دی ماه گرامی داشته شود، گفت: علما و روحانیون همواره مردم را به پیروی از مکت امام حسین (ع) تشویق و ترغیب کرده و از این رو انتظار این است که در مقابل بی‌حرمتی‌های صورت گرفته، پیشقراول هم باشند، کما اینکه در ۹دیماه سال ۸۸ این گونه بود. 

مدیر مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهر ری، افزود: در گرامیداشت سالروز ۹دیماه، حضور روحانیون و طلاب برای ترغیب هرچه بیشتر مردم بسیار ضروری است و اصلا از سوی دیگر نیز، حضور روحانیون و طلاب در این مراسم، به خودی خود ضرورت دارد، چرا که انتظار این است که ایشان مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های والای اسلام باشند. 

حجت الاسلام طاهرنیا گفت: خوشبختانه با تدبیر مدیریت حوزه علمیه استان تهران، روز پنج شنبه هفته جاری که مصادف با ۹دی باشد، اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون مدارس علمیه سطح استان تهران، در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد که ان شاءالله این حضور معنادار، بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را آشفته خواهد کرد. 
۳۱۳/۲۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha