جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام نادعلی نوروزی

حوزه/ حجت الاسلام نوروزی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد شبهه در جامعه، گفت: با توجه به هجمه‌های دینی و شبهات گسترده ، امروز از رسالت های اصلی طلاب و روحانیون، پاسخگویی به شبهات و دفع آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام نادعلی نوروزی، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک به جایگاه طلبگی اشاره کرد و گفت: طلاب باید با پشتکار فراوان و پیروی از ائمه معصومین (ع)، معارف دین را در جامعه ترویج دهند.

این استاد حوزه  با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد شبهه در جامعه، بیان داشت: با توجه به هجمه‌های دینی  و شبهات گسترده ، امروز  از رسالت های اصلی طلاب و روحانیون، پاسخگویی به شبهات و دفع آنها است.

وی به مسئله تبلیغ و وظیفه مبلغین و روحانیون در این عرصه خطیر اشاره کرد و افزود: کسانی که در این مسیر قدم برمی‌دارند باید از سواد بالایی برخوردار باشند، از این ‌رو خواهران طلبه باید با تلط کامل وارد عرصه تبلیغ به ویژه در فضای مجازی شوند.

حجت الاسلام نادعلی نوروزی، شناخت دقیق طلاب از حوادث و جریانات روز جامعه را یکی دیگر از رسالت های حوزویان برشمرد و اظهار کرد: همان‌گونه که  رهبر معظم انقلاب هم تأکید کردند نباید طلبه و روحانی فقط به مسجد رفته و نماز بخواند و بازگردد؛ بلکه باید نسبت به وقایع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه حساس باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha