جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهدای روحانی

حوزه / مدیر مدرسه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند، حوزه های علمیه و روحانیت نقش موثری در بصیرت بخشی به مردم دارند، تصریح کرد: بصیرت و راه‌های تشخیص حق و باطل ریشه در قرآن و کلام ائمه معصومین (ع) دارد.

حجت الاسلام  علی دلدار در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، نهم دی را مظهر بصیرت، ولایت پذیری ملت ایران خواند و با بیان اینکه بصیرت و راه‌های تشخیص حق و باطل ریشه در قرآن و کلام ائمه معصومین (ع) دارد، گفت: سابقه تاریخی ریزش‌ها و رویش‌ها از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی ایران و زمینه‌های فکری و فرهنگی فتنه‌ها بر کسی پوشیده نیست.

مدیر مدرسه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند ادامه داد: مردان و زنان انقلابی با تأسی از قرآن و اهل بیت(ع) با اتحاد و وحدت پشت امام زمان خود  ایستاده وفتنه 88 را خاموش کردند.

حجت الاسلام دلدار افزود: همه باید هوشیار باشیم، زیرا استکبار به رهبری آمریکا و نقشه‌های مرموزانه استعمار پیر انگلیس هیچ گاه دست از دشمنی با ملت ایران بر نمی‌دارند تا آنگاه که از اسلام اصیل و حکومت اهل بیت(ع) دست بکشیم

وی با اشاره به اینکه ملت ایران باید درکنار هم و متحد، پاسدار خون شهدا باشند، اظهار داشت: نهم دی ماه نمونه کامل بصیرت ملت ایران و ایستادگی مردم در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان بود، زیرا مسئله فتنه 88 با وجود برنامه ریزی‌های دشمن با درایت رهبری و حضور مردم خنثی شد.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند یادآور شد: فتنه 88 جنگ میان دو جبهه سیاسی نبود، بلکه دسیسه دشمنان نظام وانقلاب بود و امروز باید وحدت و یکپارچگی  حفظ شود تا دشمنان باز هم موفق به ایجاد نفاق ودشمنی بین ما نشوند.

حجت الاسلام دلدار با تاکید بر اینکه ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 ثابت کرد که هیچ گاه فریب حیله و نیرنگ دشمنان را نمی‌خورند، افزود: 9 دی ماه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نشان از بلوغ فکری، شخصیتی ملت ونظام اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه و روحانیت نقش موثری در بصیرت بخشی  به مردم  دارند، اظهار داشت: روحانیت باید تلاش کند تا بصیرت جامعه را ارتقاء دهد

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha