جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله محسن فقیهی

حوزه/عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه همواره فعالیت های آیت الله شرعی در میان اعضای جامعه مدرسین مشهود بود، گفت: تلاش های این عالم ربانی در جامعه مدرسین همواره ممتاز بود.

آیت الله محسن فقیهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تسلیت درگذشت آیت الله شرعی به حوزویان و خانواده این عالم ربانی، اظهار داشت: ایشان در اوایل دوران تشکیل جامعه مدرسین، عضو این نهاد شد و با تلاش و پیگیری در راستای تحقق اهداف این نهاد دینی تلاش می کرد.

وی با بیان اینکه همواره فعالیت های آیت الله شرعی در میان اعضای جامعه مدرسین مشهود بود، تصریح کرد: ایشان با جدیّت و تلاش خاصی پیگیر مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بودند.

این عضو جامعه مدرسین افزود: فعالیت و تلاش های آیت الله شرعی در جامعه مدرسین همواره ممتاز بود.

وی در ادامه، "اخلاص" را یکی از ویژگی های آیت الله شرعی عنوان کرد و افزود: فعالیت های ایشان برای خداوند متعال بود و در هرجهت قصد قربت می کردند.

آیت الله فقیهی همچنین به تاسیس حوزه های علمیه خواهران از سوی آیت الله شرعی اشاره داشت و گفت: ایشان مسئولیت خطیر خود را در زمان تاسیس و مدیریت بر مدارس علمیه خواهران به خویی انجام داد.

وی، به تاثیرگذاری و برکات حاصل از تشکیل مدارس علمیه خواهران در کشور اشاره کرد و افزود: تاسیس این مدارس علمیه در سراسر کشور خدمت بزرگ و ارزشمندی از سوی آیت الله شرعی به حوزه، جامعه و نهاد خانواده بود.

این عضو جامعه مدرسین با اشاره به تحصیل و فارغ التحصیلی صدها هزار طلبه خواهر در حوزه های علمیه خواهران، گفت: بسیاری از طلاب مدارس علمیه خواهران به درجات عالی علمی دست یافته اند و قریب الاجتهاد هستند.

آیت الله فقیهی همچنین به نقش تاثیرگذار طلاب خواهر در عرصه تبلیغ اشاره داشت و گفت: طلاب خواهر به کار خطیر تبلیغ اهمام دارند و جامعه را هدایت می کنند و در میان خانواده های خود نیز به عنوان الگو و مشاور مسائل معنوی و مذهبی شناخته می شوند.

این عضو جامعه مدرسین ضمن تسلیت مجدد ارتحال آیت الله شرعی به خانواده محترم این عالم ربانی، گفت: ان شاء الله کسانی که این عالم ربانی را در دوران مسئولیت همراهی می کردند تداوم دهنده راه ایشان باشند.  

وی در پایان از خداوند متعال، علوّ درجات این شخصیت انقلابی را خواستار شد.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha