سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت‌الاسلام معلمی

نماینده مجلس خبرگان رهبری، وحدت و همدلی را مهم ترین نیاز امروز کشور برای ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان عنوان و گفت: کلید حل بسیاری از مشکلات امروز کشورمان وحدت و همدلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری جمعه شب در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در قائمشهر با بیان این که مرحوم هاشمی رفسنجانی از جمله مبارزانی بود که زیر شکنجه‌های سخت و وحشتناک ساواک استقامت کرد، گفت: این شخصیت برجسته انقلاب علاوه بر مقاومت در برابر شکنجه های سخت، زخم زبان های زیادی را هم تحمل می کرد.

وی با بیان این که آیت الله کارنامه آیت الله هاشمی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی کاملاً روشن است، افزود: مبارزات سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی در شرایط حاکم در آن زمان و صبر و استقامت ایشان، مثال زدنی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تلاش و زحمات آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیروزی نهضت هیچ گاه فراموش ناشدنی نیست، خاطرنشان کرد: این شخصیت برجسته از مبارزان پیشگام در برابر حکومت فاسد طاغوت بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آیت الله هاشمی در این مسیر دردهای ناشی از شکنجه ها، زندانی و تهدید را با جان و دل خرید و تحمل کرد، بیان داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسیر تقویت انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نکرد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که آیت الله هاشمی از یاران وفادار به امام خمینی(ره)و مقام معظم رهبری بودند، خاطرنشان کرد: عمر با برکت این شخصیت برجسته در راستای اعتلای اسلام و انقلاب سپری شد.

این استاد حوزه با تأکید براین که آیت الله هاشمی در دفاع انقلاب هیچ گاه از خود هیچ تردیدی راه نداد، تصریح کرد: اعتلای اسلام ناب و انقلاب اسلامی همواره دغدغه آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی  ادامه داد: بسیاری از زندانیان سیاسی آن زمان، زیر شکنجه های ساواک تاب نیاورده و برای نجات جان خود با طاغوتیان، همکاری کردند اما مرحوم هاشمی در سخت‌ترین دستگاه‌های شکنجه از ایمان و اعتقادش دست برنداشت.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه تلاش ها و خدمات خادمان انقلاب را فراموش نخواهند کرد، گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر آیت الله هاشمی ثابت کرد که مردم به شخصیت های بزرگ انقلاب وفادار هستند.

امام جمعه قائمشهر، تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی را نماد وحدت و همدلی ملت ایران در دفاع از انقلاب و وقدردانی از یاران انقلاب دانست و افزود: مردم کشورمان همواره ثابت کردند که در مسیر انقلاب و آرمان های آن ثابت قدم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی وحدت و همدلی را مهم ترین نیاز امروز کشور برای ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان عنوان و یادآورشد: کلید حل بسیاری از مشکلات امروز کشورمان وحدت و همدلی است.

این محقق حوزه با بیان این که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی استفاده می کند، گفت: وحدت و همبستگی عمومی از نفوذ دشمنان به کشورمان جلوگیری خواهد کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha