جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهید احمدی روشن

بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در مسابقه آشنایی با شهید هسته ای یزد شرکت کردند.

خانم نیکپور مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در یزد گفت: با هدف بهره مندی فرهنگی از فضای مجازی و کانال ایجاد شده این مدرسه علمیه، مسابقه فرهنگی ویژه طلاب مقطع سیکل با هدف آشنایی با شخصیت و زندگینامه شهید مصطفی احمدی روشن یکی از شهدای هسته ای برگزار شد.

وی افزود: دستیابی به بصیرت هرچه ببشتر، دشمن شناسی و آگاهی از اهداف دشمنان از ترور دانشمندان هسته ای یکی از اهداف این مسابقه بود که با استقبال خوب طلاب روبرو شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد تصریح کرد: طلاب در قالب این مسابقه با برنامه های این شهید در رشد اعتقادات دینی خود و نیز تأثیرگذاری شهادت احمدی روشن بر ادامه تحصیل دانشجویان در رشته های مرتبط با هسته ای آشنا شدند.

نیکپور افزود: طلاب به سئوالات تشریحی مسابقه از جمله « هدف از ترور دانشمندان هسته ای توسط اسرائیل چه بود؟»، «شهید احمدی روشن اعتقاداتش را در چه زمانی و با خواندن چه کتاب هایی محکم کرد؟» و « پیام مقام معظم رهبری به خانواده شهید احمدی روشن درباره خدمتگزاری ایشان چه بود؟» پاسخ دادند که طی مراسمی به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha