جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کتابخوانی

حوزه/ مسئول اداره امور ایثارگران حوزه علمیه خراسان از آغاز ثبت نام و برگزاری مسابقه کتابخوانی «حکایت زمستان» در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام شریف زاده، مسئول اداره امور ایثارگران حوزه علمیه خراسان با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت نام نخستین مسابقه کتابخوانی راویان دفاع مقدس با عنوان «حکایت زمستان»، خاطرات یکی از آزادگان دوران هشت سال جنگ تحمیلی، تا دهم بهمن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت عودت پاسخنامه ها بیستم بهمن ماه خواهد بود، افزود: به بیست نفر از کسانی که به سئوالات مطروحه پاسخ صحیح بدهند هدایایی تقدیم خواهد شد.

مسئول اداره امور ایثارگران حوزه علمیه خراسان با اشاره به هدف از برگزاری این مسابقه گفت: در جهت نشر فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان حوزه و طلاب جوانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند مسابقه کتابخوانی توسط این اداره برگزار می شود.

حجت الاسلام شریف زاده در پایان یادآور شد: تهیه کتاب از سوی اداره امور ایثارگران حوزه علمیه خراسان به صورت رایگان صورت می گیرد و علاقمندان برای شرکت در این مسابقه با مراجعه حضوری به مرکز مدیریت، اتاق 310 نسبت به ثبت نام و دریافت کتاب اقدام نمایند.

گفتنی است، اداره امور ایثارگران حوزه علمیه خراسان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جلسات روایتگری دفاع مقدس را نیز با حضور ایثارگران و جانبازان در مدارس علمیه برگزار می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha