جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هادي حصاري

حوزه/ طلاب حوزه علمیه خراسان می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های تدوين كتاب، مقاله و پايان نامه، منبع شناسي، انتخاب موضوع، ويرايش و... استفاده کنند.

مدیر اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ پژوهش حوزه علميه خراسان در گفتگو با خبرگزاري حوزه در مشهد، با اشاره به ارائه خدمات پژوهشی به طلاب علوم ديني، گفت: مشاوره و راهنمایی گرفتن در تولید علم و انجام تألیفات پژوهشی می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد و آثار را به سمت رعایت استانداردهای لازم و مبتنی بر نیازها سوق دهد. 
 
هادي حصاری گفت: این خدمات مشاوره در زمینه های تدوين كتاب، مقاله و پايان نامه، منبع شناسي، انتخاب موضوع، ويرايش و...انجام می‌شود و براساس نیاز و مطالبه طلاب محقق در زمینه های دیگر نیز قابل ارائه می‌باشد.
 
وي با بيان اينكه اين مشاوره‌ها در دوقالب مهارت‌های پژوهشی و محتوای تحقیق قبلا نیز انجام می‌شده است و نتايج مثبتي در روند پژوهش طلاب داشته است، گفت: این خدمات مشاوره با همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان در محل دفتر همکاری های علمی حوزه و بنیاد واقع در ساختمان بنیاد پژوهش‌های اسلامی به صورت رایگان ارائه می‌شود.
 
حصاري خاطرنشان کرد: در گام اول روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) به مشاوره حضوری اختصاص یافته و طلاب می‌توانند جهت كسب اطلاع بيشتر و تعيين وقت مشاوره با شماره 05132008464 تماس بگيرند.
 
وي ابراز داشت: به زودی ثبت نام اینترنتی و مشاوره غیر حضوری نیز راه‌اندازی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha