جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فیروز گرج

حوزه / مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت یزد از تشکیل کارگروهی در این مدرسه از معاونین و طلاب برای ایجاد شور و نشاط در طلاب خبر داد.

حجت الاسلام فیروز گرج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، از تشکیل کارگروهی با حضور معاونین تهذیب، پژوهش و آموزش مدرسه و طلاب فعال در این امور خبر داد و گفت: در این کارگروه، دانش و مهارت روی مشکلات تعریف شده و تحت مدیریت واحد کار می شود.

وی افزود: در صددیم با رفع این مشکلات تا حد ممکن بتوانیم گام مؤثری به سوی تحول، شور، نشاط، و انگیزه طلاب برداریم.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت یزد به داشتن هدف مشترک در این کارگروه اشاره کرد و افزود: اِعمال راهبری جمعی، اعتماد و احترام متقابل، مکمل بودن از نظر تخصص و تجربه، اِعمال کنترل داخلی و بهبود فعالیت ها، کمک به تکامل و ارتقای اعضاء، اندیشیدن و عمل کردن همه اعضاء از ویژگی دیگر این کارگروه است.

وی بررسی و حل مشکلات از زوایای گوناگون با استفاده از مهارتهای فردی مختلف را یکی از مزایای تشکیل این کارگروه برشمرد و اذعان داشت:«یادگیری کاربرد ابزارهای آماری»،«قدرت بیان در گفتگوهای جمعی»،«قابلیت اجرایی مطلوب راه حل ها»،«ارتقای سطح فکر افراد تیم در حل مسائل و تصمیم گیری» از دیگر مزایای تشکیل این کارگروه در مدرسه علمیه سفیران هدایت یزد می باشد.

حجت الاسلام گرج در پایان بررسی و پیگیری مسائل آموزشی، تهذیبی و فرهنگی طلاب را یکی از کارکردهای مهم این کارگروه عنوان کرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha