جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی-مدیر حوزه آذربایجان غربی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی گفت: حوزه انقلابی تحول گرا باید پشت سر ولی امر مسلمین حرکت کرده و براساس دستورات ایشان وظایفش را اجرا می کند و از مشائل داخلی و بین المللی غافل نیست.

حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به ویژگی حوزه علمیه انقلابی تحول گرا، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه علمیه باید انقلابی بماند.

وی افزود: این مهم بدان معنی است که هم اکنون حوزه علمیه انقلابی بوده و انقلاب اسلامی نیز از حوزه های علمیه نشأت گرفته است و در این باره، با توجه به اینکه معظم له فرمودند که حوزه های علمیه باید انقلابی باقی بماند به این معنا است که برای حوزه ها توطئه هایی از سوی دشمن انجام می شود تا انقلابی ماندن حوزه ها را تحت الشعاع خود قرار دهد.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی، گفت: انقلابی ماندن حوزه علمیه یا حوزه انقلابی تحول گرا بدان معنی است که باید در مقابل دشمن، استکبارستیز بود.  پس لازمه آن ایجاد زیرساخت و اطلاعات و بصیرت است، بنابراین یک حوزه علمیه تحول گرا باید این ویژگی ها را داشته باشد علاوه بر آن با توجه به اینکه انقلاب اسلامی با خود عزت آورد، حوزه علمیه نیز باید عزت مداری را حفظ و عرضه کرده تا بتواند انقلاب اسلامی را به جهانیان صادر کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی با تأکید بر مسلح بودن حوزه علمیه از نظر سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی اذعان داشت: علاوه بر آن باید بصیرت حوزه نسبت به دیگران در اوج باشد تا بتواند جلوی نفوذ دشمنان را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه حوزه انقلابی تحول گرا در مقابل اهداف انقلاب اسلامی حرکت های نوینی را با توجه به مسائل زمان و مکان انجام داده است، افزود: برای مثال امروزه شبکه های مجازی بزرگترین ترفند از سوی دشمن برای نفوذ است پس حوزه انقلابی تحول گرا به فرموده رهبری وظیفه دارد تا در میدان آماده شده دشمن حرکت نکرده، بلکه در میدان آماده شده دشمن به مقابله با او برخیزد.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی افزود: حوزه انقلابی باید از تمامی مسائل شبکه های مجازی آگاهی یافته و با طراحی های خاص خود این تهدید عظیم را تبدیل به فرصت کند، در آن صورت حوزه انقلابی تحول گرا شکل می یابد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی تاکید کرد: حوزه انقلابی تحول گرا باید پشت سر ولی امر مسلمین حرکت کرده و براساس دستورات ایشان وظایفش را اجرا می کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha