جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر از برپایی نمایشگاه عکس و خاطرات شهدای روحانی، در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام علی رحمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین نسل نوجوان و جوان جامعه است.

وی با اشاره به نقش روحانیت در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: روحانیون در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی با حضور خود در جریانات شکل گیری انقلاب و تثبیت دستاوردهای این نظام، نقشی کلیدی و بی بدلیل داشته و دارند.

مدیر مدرسه امام رضا (ع) پلدختر ادامه داد: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای روحانی در شکل گیری و تثبیت اهداف انقلاب اسلامی ، نمایشگاه عکس و خاطرات شهدای روحانی با محوریت خدمات و جانفشانی های دو شهید روحانی لرستان حجج الاسلام والمسلمین شهید سیدنورالدین و فخرالدین رحیمی از مبارزان و مدافعان انقلاب اسلامی، در مدرسه علمیه امام رضا (ع) شهرستان پلدختر برپا می شود.

حجت الاسلام رحمتی، برگزاری مسابقات قرآنی در رشته های قرائت ،حفظ و ترتیل برای طلاب را از دیگر برنامه های دهه فجر در مدرسه امام رضا(ع) پلدختر اعلام کرد و افزود: طلاب علاقمند به شرکت در این دوره می توانند نسبت به ثبت نام خود برای شرکت در این دوره از مسابقات اقدام کنند.

وی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و مقاله نویسی با موضوعات اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر برای طلاب برشمرد و یادآور شد: برگزاری جام مسابقات ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز هم از دیگر برنامه های فرهنگی ورزشی طلاب است.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا (ع) پلدختر ادامه داد: برگزاری جشن انقلاب در روز ۲۰ بهمن با حضور اساتید و طلاب این مدرسه هم با سخنرانی استادان حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رحمتی در پایان خاطر نشان کرد: در ایام الله دهه فجر تجلیل از ۱۸ نفر از طلاب ممتاز پایه های تحصیلی مختلف نیز با اهدا جوایزی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha