جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جشن پیروزی انقلاب اسلامی در لبنان با حضور حداد عادل

حوزه/ مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دکتر حداد عادل مشاور مقام معظم رهبری و رئیس فرهنگستان ادب فارسی در لبنان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دکتر حداد عادل مشاور مقام معظم رهبری و رئیس فرهنگستان ادب فارسی در لبنان برگزار شد.

حداد عادل در راس گروهی شامل محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان و محمد مهدی شریعتمدار رایزن فرهنگی ایران در لبنان و شماری از شخصیتهای فکری و فرهنگی ایران از مدرسه المهدی در لبنان بازدید کرد و با استقبال دکتر حسین یوسف مدیر کل مؤسسه اسلامی آموزش و پرورش و مدیر و کارکنان این مدرسه واقع شد.

در این مراسم همچنین 45 نفر از فرزندن شهدای لبنان با خواندن سرود از مشارو مقام معظم رهبری و همراهان وی استقبال کردند و یکی از دانش آموزان به زبان فارسی به حداد عادل خوشامد گفت.

در بخش بعدی این مراسم گروهی از دانش آموزان با الهام گیری از فضای معنوی سالروز ولات حضرت زینب سلام الله علیها میثاقی با عنوان "امتداد المجد" را برای ادامه دادن به راه کربلا قرائت کردند و تاکید کردند انقلاب اسلامی نیز از برکات و ثمرات قیام امام حسین علیه السلام در کربلا است.

حداد عادل در سخنان خود در این مراسم به خاطر بازدید از مدرسه و دانش آموزان آن ابراز خوشحالی کرد و ضمن ابراز خرسندی از مشاهده این میثاق ارزشمند قول داد آن را به دست مقام معظم رهبری در ایران برساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha