جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین جعفر ناصری

حوزه/ کوچک ترین غفلت، می تواند به خسارت به نظامی منجر گردد که دستاورد خون شهدا و نیت پاک اهل ایمان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین جعفر ناصری، در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با شرکت استادان، طلاب و همکاران این بنیاد برگزار شد، با بیان این که اگر چرخه عامل، عمل و نیت کامل گردد، موجب اثرگذاری خواهد شد، اظهار کرد: همواره در نظر داشته باشیم که به برکت نیت پاک امیرالمؤمنین(ع) در بخشش خاتم در حال نماز بود که به نزول آیه قرآن تجلیل گشت.

وی، با تأکید بر آن که حفظ خلوص نیت در هر شرایط، افزود: همه مشکلات ما در جامعه اسلامی از کمبود اخلاص در نیت در اعمال است و تنها در صورت برطرف کردن این نقیصه، می توان به تعالی سیر کرد.

تولیت بنیاد علمی- فرهنگی هاد خاطرنشان کرد: در کشور و نظامی زندگی می کنیم که به برکت خون شهدا و نیت پاک اهل ایمان به وجود آورده است که کوچک ترین غفلت در حفظ و استفاده از آن گران تمام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری عنوان نمود: اگر جوانان مجذوب فضاهای گناه آلود گردند، خود را از رشد و تکامل و توان انتقال فرهنگ به نسل بعد محروم می کنند.

تولیت بنیاد علمی- فرهنگی هاد با ابراز این که باید با تمام وجود از داشته های فرهنگی خود صیانت کنیم، ادامه داد: اگر به امر خداوند، طوفان طبیعت، ماجرای حمله و طرح پیچیده دشمن را نقش بر آب می کند، تنها ریشه در عرق مذهبی، هویت دینی مردم و توجه، توسل و توکل به چتر حمایتی خداوند متعال داشت.

وی، در پایان، تأکید کرد: نسل بعد که وارثان ما هستند، حق دارند که دستاوردهای علمی- محتوایی و اخلاقی- معنوی را از ما طلب کنند. کوتاهی کردن در این موضوع، خودزنی به نسل های آینده خود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha