جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

 طلاب خواهر

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری المپیاد علمی طلاب خواهر در سه حوزه امتحانی خرم آباد،دورود و الشتر خبرداد.

اکرم مهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به برگزاری مرحله استانی المپیاد علمی طلاب گفت:این المپیاد روز جمعه ۲۹ بهمن در سه حوزه امتحانی خرم آباد،دورود و الشتر برای شرکت کنندگان مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.

مهرابی تعداد شرکت کنندگان راه یافته به مرحله استانی المپیاد علمی را ۳۷ نفر اعلام کرد و خاطر نشان ساخت:پذیرفته شدگان در مرحله استانی به مرحله کشوری المپیاد علمی که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد راه می یابند.

وی هدف از برگزاری المپیاد علمی حوزه را ایجاد رقابت علمی و شناسایی نخبگان علمی و توانمند برشمرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه ثبت نام برای پذیرش جدید در حوزه خواهران استان از ۱۵ بهمن ماه آغاز شده است گفت:تمام تمهیدات تبلیغی و اطلاع رسانی برای جذب اندیشیده شده است.

به گفته وی برای سال تحصیلی جدید  ۴۰۰ طلبه در سطوح ۲ و ۳ حوزه پذیرش خواهندشد.

وی با بیان اینکه پخش تیرز تبلیغی در خصوص نحوه و زمان جذب علاقمندان ورود به حوزه، در صدا و سیمای مرکز لرستان در حال پخش است افزود:مبلغان و اساتید خوهران مدارس علمیه با حضور در مدارس و  جلسات بسیج سپاه برای تبلیغ و جذب خواهران علاقمند اقدام می کنند.

مهرابی بیان داشت:تریبون نماز جمعه و اطلاع رسانی از سوی ائمه جمعه استان لرستان نیز یکی دیگر از برنامه های تبلیغی برای جذب حداکثری خواهران به مدارس علمیه است.

وی خاطر نشان کرد:با هماهنگی با تاکسیرانی و اتوبوسرانی زمان و نحوه ورود خواهران به مدارس علمیه از طریق پخش پوستر بین مردم انجام خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان همچنین از برگزاری کارگاه مهارت های تدریس برای اساتید حوزه علمیه خواهران این استان خبر داد و گفت:این کارگاه نیز در صورت تامین بودجه اواخر اسفند ماه امسال با هدف ارتقاء توان آموزشی و تدریس برای مدرسان حوزه خواهران برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha