جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: خلوص نیت رمز پیروزی در مبارزات مردم عراق علیه دشمنان و تروریست های داعشی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار دبیرعصائب اهل الحق عراق (گروهی از مجاهدین شیعه عراقی) گفت: حرکتی که علیه دشمنان داخلی و خارجی در کشور عراق شروع شد در ابتدا دارای وجهه های مختلفی بود اما هر چه جلوتر می رود به خلوصش نزدیک تر می شود.
امام جمعه قم افزود: در مبارزات انقلاب اسلامی ایران هم عده ای خواستند با مردم ایران همراه شوند اما امام خمینی(ره) با درایت و آگاهی که داشتند نگذاشتند این افراد به میدان بیایند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: خلوص نیت رمز پیروزی در مبارزات است و باید این خلوص حفظ شود و از ورود نیروهای غیر متعهد که باعث خلل در مقاومت و مانع پیروزی می شوند جلوگیری شود.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه گفت: دین اسلام بر اساس عقل و منطق استوار است و منطق و برهان رسول الله در کنار قاطعیت و ایستادگی در مقبل دشمنان باعث رشد اسلام شد و هر وقت خداوند اخلاص و استقامت و صداقت مبارزین را مشاهده نماید نصرت خود را شامل حال آنان خواهد کرد.
وی در پایان اظهار داشت: مردم ایران با مردم عراق برادر هستند و ما افتخار می کنیم که در کنار مردم عراق و نیروهای حشد الشعبی هستیم و این حمایت ها را وظیفه خود می دانیم.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha