جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا دکتر ملا مصطفی محمودی

حوزه/ امام جمعه پیرانشهر گفت: متاسفانه دشمن همواره در صدد کم اهمیت جلوه دادن مسائل علمی و علوم اسلامی است لذا حوزه های علمیه باید از لحاظ علمی پیشرفت بیشتری داشته باشند.

ماموستا مصطفی محمودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با اشاره به رسالت حوزه های علمیه در مقابل تهدیدات فراروی نظام، اظهار داشت: بی تردید حوزه های علمیه مسئولیت سنگینی بر عهده داشته چراکه با دشمنان فراوانی رو به رو هستند و قصد آنان نیز تضعیف نظام و حوزه است.

امام جمعه پیرانشهر افزود: متاسفانه دشمن همواره در صدد کم اهمیت جلوه دادن مسائل علمی و علوم اسلامی بوده لذا حوزه های علمیه باید از لحاظ علمی پیشرفت بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: حوزه های علمیه بایستی حقایق و واقعیت های دین مبین اسلامی را بیش از پیش در جامعه ترویج کنند تا مردم بدانند که اسلام چه قدرت بزرگی برای پیشرفت جهان اسلام است.

ماموستا محمودی با اشاره به اینکه این انقلاب، استقلال را برای مملکت به ارمغان آورد، بیان داشت: انقلاب اسلامی حامی مستضعفان بوده، قدرت در دست مردم است و به جامعه آزادی بخشید.

به گفته وی، متاسفانه برخی مسئولان که دسترسی به بیت المال دارند، به آن دست درازی کرده و حقوق های نجومی برقرار می کنند که باید توسط حوزه های علمیه موضوعاتی چون اهمیت حلال و حرام، برقراری عدالت اجتماعی و امانت داری در جامعه بازگو شود.

ماموستا محمودی اذعان داشت: بی تردید حوزه های علمیه وظیفه روشنگری جامعه و هدایت آنها به راه راست را بر عهده داشته و می توانند به پیشرفت و ترفی پیش از پیش اسلام کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha