جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید موسی حسینی کاشانی

حوزه/ این مقام مسئول گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با چراغ راه قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب، فرمایشات مراجع عظام و سیاست های دولت و وزارت و با تعامل با تمامی ارگان ها و مسئولین، هم راستا با ارزش های اسلامی، امیدوار است گام های مؤثری بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، سید موسی حسینی کاشانی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، ضمن تسلیت سالگرد شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: خداوند متعال را سپاسگزارم که توفیق خدمت در شهر حضرت معصومه(س) را مقدر کرد؛ خوشحالم که به شهر خود بازگشته و از دکتر صالحی امیری به خاطر حسن اعتماد، تشکر و قدردانی و از آقای صادقی استاندار قم که ما را پذیرفتند، تقدیر می کنم.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان ساخت: اعتقاد کامل دارم که استان قم به این دلیل که پایتخت شیعه در جهان اسلام است، می تواند و باید صادرکننده فرهنگ و هنر اسلامی در داخل و خارج از کشور باشد.

حسینی کاشانی تصریح کرد: وجود مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و مؤسسات فرهنگی و هنری، تأییدی بر این مدعاست و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با چراغ راه قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب، فرمایشات مراجع عظام و سیاست های دولت و وزارت و با تعامل با تمامی ارگان ها و مسئولین، هم راستا با ارزش های اسلامی، امیدوار است گام های مؤثری بردارد.

وی در پایان بیان داشت: استان قم دارای ظرفیت های بزرگی است که در زمینه ها برای حضور در جایگاه برتر کشوری در این استان مهیا می باشد و تلاش ما بر این است که این استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

همچنین جناب آقای جمالی، معاون سیاسی-امنیتی استاندار قم نیز در این مراسم اظهار داشت: در جلسه تودیع و معارفه حضور داریم؛ تودیعی که رحمت و معارفه ای که نعمت است؛ رحمت بدین معنا که انسان در یک مقطع، فرصتی در جهت خدمت به مردم؛ آن هم در نظام جمهوری اسلامی پیدا می کند؛ و نعمت بدین معنا که خدای متعال به انسان توفیقی می دهد تا چند صباحی در خدمت مردم باشد.

معاون سیاسی-امنیتی استاندار قم ابراز داشت: حجت الاسلام والمسلمین دانشی، از افراد خدمتگزار بوده که خدمات مهمی داشته و امیدواریم در ادامه راه نیز همانند قبل موفق باشند؛ همچنین برای مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی، جناب آقای حسینی نیز آرزوی موفقیت داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha